torek, 26. februar 2013

Kids are kids

Zmatrana.
Medtem ko jaz nabiram nove energije si  poglejte to.

 


 

3 komentarji:

  1. Bodi zmatrana, spočij se. Jaz pa ti kradem link, hvala ti! Naš svet, resničen, to smo mi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pogledala in z veseljem prebrala vse.
    Strinjam se s teboj, da bi bilo bolje če bi bili pomešani.
    Jaz sama sem zmedena (ne vem kako naj se vedem) v stiku z ljudmi z posebnimi potrebami ali z redkimi boleznimi, še posebej ko gre za otroke. Najverjetneje zato, ker gre to za precej redke situacije in ker smo precej nepoučeni o teh zadevah.
    Upam, pa da si si na soncu nabrala nove energije. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tina, sej smo tud me mame ta posebnih včasih zmedene,- no vsaj jaz- ko (takrat ko nimamo ob sebi otrok) ko srečamo ta posebne. Jaz sem sama pri sebi ugotovila, da jih itak zaznam na kilometer, če pridemo blizu jih pogledam in se zasmejim.
    To je vse.
    Čeprav bi včasih stopila bližje in kaj povprašala...pa sem do zdaj to storila le enkrat.
    Ah sonce...ga danes gledam čez šipo.

    OdgovoriIzbriši