sobota, 23. februar 2013

It's time ti give in

A pa če bi bilo povsem moralno etično normalno, da bi otroke naročali kot avto- bi vzela enako?
Ne. 
Tista mama posebnega otroka, ki pravi da je za njo tak otrok to kar si je želela, si samo noče naglas in pošteno priznat. Da bi si vseeno želela, da bi bil otrok "normalen" . Da bi tekel, vozil kolo, govoril, skrbel sam zase se, igral s svojimi vrstniki, in te spravljal ob živce s trmo v trgovini ker hoče kinder jajček. 

Da bi njegov avtosedež ali pa voziček stal 200 € in ne 1900€. Da bi lahko šli na izlet kamorkoli. Da...

Ne, naročila bi tako, ki ma vse kromosome bp. Sigurno bi dodala še kakšno drugo zadevo.

Če bi izbirala...ne. Nebi šla čez to, če mi ne bi blo treba. Pa čeprav me je to naredilo močnejšo in bla, bla, bla...

Call me egocentric... za otroka gre...in še za mojega povrhu...ja ampak vsaj priznam.


Kot tudi priznam da jo imam rada točno tako kot je in da sem ponosna na nas in na dejstvo da hodimo po svetu z vzdignjeno glavo.

3 komentarji:

  1. Aleša, vsi bi zamenjali, ne otroka, ampak to lepo posebnost z navadnostjo :) Ta teden te bom brala z največjim užitkom, saj veš... Naj ti ta frčafelina posebnost da še kak novi zagon, nove misli in... želim si, da bi se kaj videle... Pozdravčke vsem! P&S

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja vem točno kaj misliš. Samo mi gre na živce ko v kakšnih intervjujih s posebnimi mamami najdeš zapis, da nebi spreminjale stvari tudi če bi lahko. A dej no...liar, liar pants in fire
    Samo to.
    Ja, jaz tudi, samo sta hkrati blizu in daleč. Upam da bo spomladi kaj bolje in da z veliko prideva pa gremo ven na špancir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Poznam takšne ;) No, sej ko bomo zdravi, bo pa že pomlad, te dam na seznam! Lepo te je brat :)

    OdgovoriIzbriši