četrtek, 28. marec 2013

"Improkičn" ali what it lacks in beauty, compensates with personality




A je lepa, a ne!
 Je bla tud dobra! Vsi smo jo jedli in noben ni črhnil niti besede.



 Z namenom jo kažem od konca k začetku. Ker:



Med risankami naredim maso. Evo tukaj se že začne improvizacija.
Zaradi pomanjkanja posod za mešanje se odločim, da bom maso lepo zmešala v multipraktiku.
Wrong decision.
Seveda se je vso maslo namesto da bi se zmešalo v maso, zataknilo in zapelo v notranjost metlice. Na koncu sem z mikserjem mešala v posodi od multipraktika.
Potem nekje vmes preberem, da rabim 200g mletih orehov, ki jih nisem imela. Sem pač dala dve pesti doma zmletih mandljev ki mi jih je ostalo od peke brownijew. 

In ko ti piše: nežno vmešaj sneg... je z multipraktikom to nežnost malo težko dosežt- je vse nekako padlo skupaj.
Potem prelijem v tortni model z backpaperjem, hm, hm...masa je komaj pokrila dno.
Spet se znajdem in najdem nek ožji okrogli pekač. Primem  vse skupaj in prestavim.
Daj v ogreto pečico...itak prepozno prižgala. Risank (tud podaljški in enajstmetrovke) je blo konec. Da bi rešila maso pred majhnimi prsti si rečem:
Ah...iz varnosti dam rajš kr zdej v pečico!

 Ko sem  jo vzela iz pečice sem jo gledala in se začela krohotat...ROFL! 
In mantrala: to je torta, to bo torta:)
Komaj jo razrežem na pol- ne se smejat to je pri torti, nepravilno okrogle oblike, katere biskvit ima v višino slabih 2 cm resen izziv.
Pride mož...salve smeha!
Kaj boš pa dala notri?

Banane in smetano.
Režem banane in jih nalagam: Ej, pa dej ti te banane mal na tanjš rež.
Ne, a ne veš da hočem da je torta vsaj 3 cm visoka.
Potem sva se samo še smejala:
Sej ni lepo, je pa najino.

Če bi jaz dobil dve torti, to in eno ful lepo, bi zihr najprej probu tole...ker ta zgleda taka (pavza) domača.
 Tok dobre čokoladne torte še nikol nisi naredila.
 Ko te pogleda in reče: The only way is up...baby...

Ko ugotoviš, da za krohot po katerem te bolijo trebušne mišice in za veselje v hiši potrebuješ samo:
 5 jajc,
150g masla,
150g sladkorja,
100g čokolade v prahu,
 dve pesti doma zmletih mandlje
zihr še kej
pa banano in sladko smetano.



Življenje je lepo:)



2 komentarja:

  1. Bravo, meni zgleda slastna! Pohvale od tortopekarice, ki se že vsaj tri leta trudi naredit tko temen biskvit, kot je tvoj, pa ji ne rata! Damn, premagala si me :) Drgač pa ja, zdej so vsi recepti narejeni za manjše modele, jaz tudi originalnega, ki se je valjal v omari, ne nucam nič. Lahko pa ti prodam kdaj posodo za mešanje, če me pa povabiš na obisk z domačo torto in moja dva zraven, ti jo prinesem za darilo! Sej v tanovi bajti boš mela plac za vso to posodo, ki ti jo nameravam uturit za tortice, haha ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Petra hvala:) Kar se pa tiče temnega biskvita pa tole:jaz sem poleg tiste čokolade k je bla predpisana v receptu dala (se mi je zazdelo da moram) še po občutku kakav v prahu. Recimo da ga je blo za eno zvrhano žlico.
    Ja, v tanovi bajti...bo še nekaj časa trajal

    OdgovoriIzbriši