ponedeljek, 18. marec 2013

Everybody's talking at me



Zadnje čase imam občutek, da je celo življenje ena faking resna stvar, ki ti ne pusti da zadihaš. 

Služba...resna stvar.

Vzgoja otrok...to je pa najbolj resna stvar na svetu! Če tle zajebeš si u riti. Pa ne samo ti! Tukaj delaš prihodnost...ne svojo!
Mam kakšen dan občutek da samo še govorim ko en robot: ne tega, pospravi to, dej ono, obuj, sezuj, pridna, poredna, ...bleh.  I think I am trying too goddamn hard!
Bi si včasih želela, da bi ji kakšen dan pustila da dela vse kar si zmisl:  pere moj službeni mobi, si roke umije tako da je mokra do rame, si ne umije zob, hodi bosa zunaj, najprej prst v nos pol v usta, vse razmeče nič pospravi, je makarone z roko, kupila jajčke (čokoladne ) vsakič ko gremo v trgovino,  gledala risanke do onemoglosti,  risala po steni ...vse kar si eno 3 letno dete lahko zmisli. In ne je podcenjevat... bi bli presenečeni, kaj vse si tale mala glavca zamisli! 

Pa mož, pa starši, pa prijatelji pa...resna stvar.  Če ne kličeš je narobe, če prevečkrat spet narobe.  Ne objameš narobe, objameš narobe, pi*** za vsakega posebej rabim manual. Ta ja, ta ne, zdej ja, zdej ne...grrrr.

I think I am loossing  the connection with the my inner child... I am not gonna let this to happen- under ANY circumstances!
Mislim...joj...VEM,  da rabim narest kakšno kozlarijo...res srednješolsko neumnost... ki me bo zbudila iz zimske hibernacije. 


                                                Everybody's talking at me
                                            I don't hear a word they're saying
                                              Only the echoes of my mind



PS:  danes imam dopust z naslednjim programom: vrtec, šola, vrtec,  kupi večje obleke za otroke, čistila, vrtec, plavanje, končno doma

2 komentarja:

  1. Pomoje je vreme krivo :). Mi smo imeli tud krizni sestank ta vikend, sem rekla da bom kr spakirala pa šla, da dam odpoved, ker tole marterinstvo je eno samo gospodinjstvo cele dneve, pa rederastvo in policiska kontrola je tudi všteta v to in tko jaz ne mislim ž'vet. Tko da te popolnoma razumem. In prav tako rabim en čvek s puncami (se družimo še iz srednješole)in ko smo skupaj, zagotovo ušpičimo katero srednješolsko. Tako da iz korit pokrademo rože za v lase, kot smo jih včasih vsak petek, tud na kako mizo splezamo, predvsem pa se do onemoglosti nasmejimo...
    Nej pride pomlad! TAKOJ!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina..."lepo" slišat da nisem samo jaz v nekem čudnem obdobju. Si mi dala idejo...že pišem sms-e. Sicer mam zelo rad zimo...sam letos pa že majčkeno pretirava!

    OdgovoriIzbriši