torek, 26. marec 2013

100tka ali prolog k torti

100tka, objava namreč!
Fajn je pisat, včasih fajn za nazaj kaj prebrat!
In k vsakem jubileju seveda spada torta. Res slučajno (al je pa to usoda...se bom tukaj pustila presenetit), to sovpada z mojo včerajšnjo ROFL zabavo.  Spekla sem svojo prvo torto!
Danes samo prolog k torti.


Dete ima zdaj konstantna  vprašanja. Kdaj, kaj, zakaj... Spodnji pogovor sem ponovila večkrat.
Dete: Mami kdaj imaš ti rojstni dan?
Jaz: Pozimi ko je zelo mrzlo.
Dete:Kdaj imam pa jaz rojstni dan?
Jaz: Poleti ko je vroče.
Dete: Pa moja sestra? Ima tudi ko je vroče rojstni dan?
Jaz: Ja, tudi.
Dete:Pa oči?
Jaz: Poleti ko smo na morju.

No danes včeraj sva zaradi poledice spustili plavanje (bi se glih do 5h pridrajsale do tja) in me na poti mala sprašuje.
Mami, a je danes zima?
Ja, danes sneži in je zima.
Mami a je danes mrzlo?
Ja, danes je mrzlo. 
Mami, a imaš pol ti jutri rojstni dan in bo torta in baloni? Rumeni? Rumena je moja najljubša barva! Ja!
 V moji glavi poteka naslednji samogovor: sam res. Zakaj nebi spekla torte! Vsi pečejo torte. To res ni neka znanstvena fantastika. In se odločim.
Ja, bom spekla torto in jutri bo torta.
Da me to dete "nadmudri" vsak dan :), sploh ne bom.


Grem na net zberem eno...no prvi recept za čokoladno torto...prepišem sestavine. Se nekje vmes raje odločim za drugega (ki ga seveda nisem ravno natančno prebrala).
Gremo družinsko kupit sestavine- to je praznik!  Ljudje! Mama bo pekla torto. Čokoladno!

Na blagajni zlagamo stvari v vrečko:Mami, a to so stvari za torto?
Ja miška, če bo sreča mila bo kmalu spečen biskvit!
Medtem ko mož plačuje: Mami, a je sreča že mila? 



1 komentar: