sobota, 14. julij 2012

Time slips away

Ta prvi del, je bil enkrat že objavljen nekje drugje (februar 2010):

Že dva meseca se menimo z tremi bivšimi sošolkami- no one se menijo, jaz samo povem, al mam čas al nimam- da se dobimo zvečer. Pa hvala bogu, do zdaj druge niso imele časa...zdej pa mi zmanjkuje razlogov. Če po pravici povem se mi ne da.
Od srednje šole je že 15 let...pa kadarkoli se vidimo pogrevamo ene in iste (ampak res ene in iste) zgodbe (sej smo se mel res noro, ampak ej...sm bla tam...vem kako je bilo). Tipa, a se spomneš takrat ko smo... ej punce...HALO! To smo že miljonkrat obdelale! A še niste šle dalje?  Pa scene kdo je koga srečal, koliko otrok ima, kako zgledajo, kakšna je žena, kdo se je loču, kera ma 10let starejšega...brrrrrr...kr ošpice dobim!
 Pa kaj vas/nas briga, važn da so ljudje srečni:)

 No, zdaj mi počasi zmanjkuje razlogov zakaj ne morem ta in oni petek...pa me ma, da bi jim po pravici napisala, da se mi ne da in zakaj se mi ne da!
Da bom, eh, poslušala nekaj kar itak že vem, ali pa me niti pod razno ne zanima! Moj mož je (tud u svojih najslabših časih) miljonkrat bolša družba zvečer na kauču kokr pa na pijači v enem lokalu, pogrevat stare zgodbe, ki je že zdavnaj nazaj od starosti napadla plesen!

Se nismo zmenili ...sploh! 

Drugi del (včeraj, petek 13, 2012):

Bil je  fenomenalen večer z M ob čričkih v SEMu.  Long lost "sister from another mister".
Ne, ni blo pogrevanje starih zgodb, niti ena ni prišla na plan. No... razen tole sva pa seveda mogle malo obdelat. Pa še vse, kar paše tle zraven.
Je  potreben čas za to, da prestopiš stopničko iz kvantitete v kvaliteto. And I like it like that!


 

 
...they'll pass you by
Glory days
in the wink of a young girl's eye
Glory days...


Ni komentarjev:

Objavite komentar