sreda, 21. marec 2012

Heartbreaker



 je med veščinami, skupaj z mojim imenom  in priimkom, pisalo  v njegovi taborniški knjižici.
Ne vem natančno kdaj se je začelo...vem samo, da se je hecno končalo. Nikoli nisva en drugemu rekla: Nočem bit več s tabo. Ne maram te več.
Vse kar se je zgodilo je bilo...hm katera bi bila prava beseda..." fading". 
 Nič več klicanja po telefonu, sedenja s tisto zavtreno žico slušalke na hodniku,  samo  neprijetni pogledi, odmikanja na hodniku, menjava številke avtobusa, druga avtobusna postaja... mojstrsko izmikanje torej.
 Tako se pač to dela,  ko si star 15 in nimaš toliko jajc, da človeku s katerim si kar nekaj časa delil zadnji konec busa št. 11,  pisal pisma, sprehajanja po Trubarjevi, poslavljanja na avtobusni postaji- kjer je trafika še zmeraj točno taka kot takrat- povedal kar je treba. Jajc, da bi to od njega dejansko hotela.
 Kadar pomislim  na to... se mi zdi, kot da sem čakala in čakala na zaključek. To je edini logični zaključek tega, da  z njim  dolgo, dolgo časa nisem mogla normalno spregovoriti, da sem se še nekaj let nazaj ob srečanju počutila kot 16 letna koklja, ki nikakor ne more it preko.  
  
Majke mi... ko ga naslednjič vidim  ga povabim na kavo! 

 Podnapisi: odprla škatlo spominov iz omare, prebrala pisma...in se nasmejala. Mladost ne vrne se nobena...in prav je tako! 
 


 In če citiram en komentar :  Majstor Đole je sve rekao u pjesmi, ali jebiga čovjek mora sve na svojoj koži isprobati....

Ni komentarjev:

Objavite komentar