ponedeljek, 5. marec 2012

Rated 18...something worth sharing

Prolog: Sedim pred gate 10. Boarding čez 15 minut. Nimam časa vžgat računalnika (ni jabolčni, novejšega je vzela recesija) se spomnim, da ta "mali pametni" tudi premore funkcijo pisanja beležk. Med njimi najdem ta 8 mesecev star zapis. Objavljam z vsemi tipkarskimi napakami.

 Dozdeva se mi zakaj oz. kako lahko moški konstantno mislijo na s*x.
Povsem verjetnosti njihove možganske celice ne poznajo drugega mašila, medtem ko gre nam ženskam po glavi kaj bomo skuhle, če je perilo,oprano, ga jtrea povesit, a so deca lača, žejna...tako možgani pač nimajo časa mislit na te lepe radosti.
Žal!
Moški pač na take stvari ne pomisli tako pogosto kot me. A kako sem to ugotovila?
Ni bilo težko.
 Zaprta  7 dni v ICU sobi 6. nadstropja FOR na Rue Manin z dvema knjigama enim zelo zaspanim detetom, brez tv... Preberem prvo knjigo prvi dan, ki govori o pogabljanju vase...eh ja čas je pač treba zapravit...zaj zaboga ne mormo časa zamrznit in višek vzet takrat k rabimo..wouldnt it be nice?
Drugi dan drugo knjigo...a ta druga knjiga vsebuje take zeelo romantične in že skoraj erotične zapise...eh aj ja.
In ker razen tega da sem tukaj asistirala sestram, moja pamet pač ni bila zavzeta z ničemer drubim kot temi sočnimi zapisi. Priznam...prebrala ene 6x...
No to je vsa skrivnost. Pa prosim vzemite na znanje da sem bila tiste dni res dobesedno zaprta med 4 stene brez drugega možganskega mašila. Pa u bistvu sem zelo vesela da je bilo tako, ker ....mmm...fajn je bilo  priti domov;)

Podnapisi: Prva knjiga je bila Elizabeth Gilbert; Jej, moli, ljubi. Druga Sophie Kinsella; Gospodinja da te kap. Obe kupljeni v Duty-u na Letališču Brnik.  Mislim da sem v 10 dneh prvo knjigo prebrala 3x, drugo 6x. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar