četrtek, 1. marec 2012

Monitor and you will succeed


 Yeah right! V teoriji že....

Da pogledam kaj moram monitorirat:

  1. Najprej počisti vse kar je na seznamu za 2011...ta bo težka! Ti že veš kaj to je. Ne bom še enkrat pisala! Evo! Prva kljukica
  2. Začnem uresničevati svojo idejo: 2x na teden ob 14.45 iz službe in v Sunny tečt na mašini. Me zunaj že itak zebe,  in mi nekako v tem mrazu in megli-predvsem me moti megla po kateri kašljam- res ni za tečt                Hm..."Šta da kažem, da ne lažem?" Me je ujela pomlad, bom tekla kar zunaj
  3. Pretečem 10 km pod 1:10:0   0... tralala, hopsasa...ajmo Sraka razpri krila in končno začni!
  4.  Končno najdem in nadenem nekaj permanentnega  za okoli gležnja
  5.  Se bolj pridno učim kitaro, predvsem mi gre vadba  bolj slabo    :( maaalloo bolje
  6.  Da zapravim kolikor malo se le da (ja, ja vem: definiraj koliko je to malo*)     so far so good
  7.  12.7. 2012  Dunaj koncert Bruce Springsteen...NUJNO!    karta 100€ (ena da ne bo pomote)...moram kupit čimprej!
  8. Izboljšam svoje trebušne mišice Hm...šta da kažem, da ne lažem?
  9.  Končno uresničim babji vikend
  10. V ključnih trenutkih: NE DAJ SE ! to je edino kar letos res obvladam
  11. Preberem še veliko fajnih knjig so far so good
  12. Da bodo deca zdrava in vesela so far so good
  13.  Ostalo pa:    

1 komentar:

  1. Tudi jaz se pripravljam na začetke tekaške kariere. Nekako. Khmmm... samo pripravljam zaenkrat, v glavi imam najlepše, hitre in dolge sanjave filmčke o tem... V kaj boš dala gleženj? Uno zadevo elastično iz intersporta ali nekaj takega? Jaz moram tudi, sporoči ko najdeš kaj res dobrega! V glavnem, fino da si mi direktno napisala dober, lušten in izviren izgovor za vse kar čaka in čaka... šta da kažem da ne lažem? :))

    OdgovoriIzbriši