torek, 6. marec 2012

Feel the city

Točno vem katere čevlje obut , da metal detector ne piska, točno vem kaj vse moram slečt,… vse samo da sem najhitreje čez vse cone  da te spustijo  brez vprašanj do Gate A-C in potem  dalje. Duty free je posebna zgodba za mojo denarnico,  predvsem mi gredo lepo v nos dišave, danes  se z mano domov  pelje Burberry Beat.
Moja naj  lista
1.       Praga.. bila večrat in vsakič posebej me navdahne z...ne vem s čim, ampak občutek je res dober. In čeprav sem tehnično še zmeraj tukaj si vseeno želim: beam me up Scotty!
2.       Amsterdam,  voda, kanali,Irska kava s posebnimi učinki
3.       Sarjevo, čevabdinice , Sarajevsko pivo, niti me ni motilo ko  mi je mufti ob 5h zapel budnico
4.       Bratislava
5.       Pariz, ta bo imel vedno posebno mesto v moji glavi/srcu
6.       Dunaj, še zmeraj se živo spomnim  tistega tedna
7.       Bukarešta. V bistvu me je fascinirala Casa popoli s svojo ogromnostjo... mislim da  sem z avtom voziš okrog 5 minut.
8.   Varšava
9.     Vilnius, preveč je deževalo in moji čevlji so bili preveč zmočeni da bi to pozabila…
10.   Moskva, na zadnjem mestu, pa kolikorkoli mest je do zdaj bilo. Nekako mi ne sede kombinacija žensk v ultra miničih s kalašnikov v roki…rdeči trg na slikah lepši kot v živo,  ljudje totalno neflexibilni
Potem pa so tukaj še nekatera, ki ali sem bila tam premalo časa, ali pa se jih sploh ne spomim…vklapljam spomin…recimo…
 Munchen in moja prva moda obleka z majhnimi belimi rožicami, za katero je moj -takrat še ne…ne res niti pod razno ne- mož rekel da mi paše…so ble še marke takrat…ja marke…

4 komentarji:

  1. Do številke sedem moj wannago seznam, sam da mam js vmes še par drugih... Na stara leta te bom dohitela :) Ampak moram se obregnit, hihi, takrat res niti pod razno ne še mož, sem se spomnila na njegovo jakno chiemsee, k si mi razlagala, se zmer nasmejem ob tem ;)
    No, pa welcome back :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj pa pomeni velikost pisave?

    OdgovoriIzbriši
  3. @ja ja tista legendarna jakna :) It`s good to be back

    @ Stach: samo tiskarski škrat...v resnici sem imela samo 15 minut free internet in sem se raje odločila za vsebino kot za lepoto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj je narobe s kvalitetnimi jaknami?

    OdgovoriIzbriši