ponedeljek, 23. julij 2012

Kako je šla Sraka v soboto na Artmarket


Ko smo se v petek vrnili z morja sem si rekla, juhu!
Jutri bo sobota in mi bomo doma...kar je to poletje redkost.

V soboto zjutraj najprej tržnica in kepica sladoleda.
Doma vse predpripravim za kosilo, skuham špinačo, zmiksam,  pripravim  meso...
Potem zaupam moj velenačrt možu:
Lej...mala spi, veliki naštimaj risanke. Vse je prštimano. Prosim zlupi krompir, jaz grem zdajle  s kolesom na Artmarket. Čez eno uro bom nazaj.  Mu spraznem denarnico in grem.


Kaj delam na bus postaji s kolesom ? Vedrim.
Si rečem počakam 5 minut. Če bo nehalo grem naprej, če bo še bolj padalo se obrnem nazaj. Neha deżevati in nadaljujem mimo Francoske ambasade do Brega.
In kaj vidim?

NIČ!

Tisti prvi dež je očitno pregnal vse izdelovalce tega in onega...nič zapravljanja moževega dnarja :( 
Naredim krog do Tromostovja in po drugi poti domov...no sem se vsaj malo peljala s kolesom. Dež me je na poti nazaj pošteno opral.

Ni komentarjev:

Objavite komentar