petek, 27. julij 2012

Dear J. Nokia!


Dear J. Nokia!
Po 10 letih zvestobe te zapuščam! Žal s težkim srcem, ampak je neizbežno. Nekje med najino skupno potjo te je, žal, zapustila pamet.  
Nekako mi telefon in  okna  ne  gredo skupaj...no...razen takrat, ko bi od jeze najraje zabrisala telefon skozi okno...pa neka se j*b*!
Priznam, da že nekaj časa pogledujem naokrog. In iščem. Tistega z optimalno kombinacijo notranjega znanja, dobrih oči,  zunanje lepote in dostopne cene.
  Prav iz zadnjega razloga sem opustila svojo željo po jazTelefon. Ne dam cca 600 € za telefon.  Lahko računam kolikor hočem, ampak po dveh letih  vezave in ne vem kakšnega mesečnega (do)plačila bi me stal točno toliko.  
Potem so mi predlagali to in ono.
Tako sem pri sosedi (ja, ja vem...stereotipno za Slovenko)  nekaj dni nazaj zagledala tegale.    
 Gospodična, lastnica le tega, ga je izredno hvalila, in mi –celo- dovolila malo poigrati se z njim.
Tehnične karakteristike so dobre, cena optimalna zame.
V ponedeljek si vzamem čas in grem ponj, da bo konec te moje sage iskanja. 

EJ! Sej je samo telefon! 

Ej! Ni čisto tako!   
Je nekaj s čimer naredim 99% fotografij (OK o kvaliteti le teh prosim ne...res ne), ki odražajo in zaznajo duh našega družinskega življenja. Ker je vedno pri roki, baterija praviloma polna... 

Ko bodo moji otroci »ne bili tako hitri kot Road runner« in  bili samostojni v hoji,  da bom imela čas vzeti fotoaprat v roko, prižgati in šklocniti še preden bo vsega konec...kupim tudi en fajn fotoaparat. Ker onega žepnega imamo...pa dela telefon boljše slike...go figure!
                                          Panic on the streets of London...

Ni komentarjev:

Objavite komentar