petek, 27. april 2012

Something unpredictable


Včasih Nikoli ne  vem ali se stvari samo zgodijo, al se zgodijo z namenom? 
Eh...razpravljanje o tem, je še en »neverending story« tipa kaj je blo prej kura al jajce?  Zato bom nehala.
Za mano je najbolj »spooky in a bad way« obdobje tega leta, tak: 
  • ki se ti vtisne v spomin,
  •  se spomnim točno kje sem se peljala, kaj sem rekla,
  •  ko se ti sekvence kot v HD posnet film stalno predvajajo v glavi
  • po katerem rabiš kar nekaj časa da se skonsolidiraš
  • da o dogodkih skoz razmišljaš, malokrat spregovoriš,
  •  sem vesela, da sem se nekoč navadla tistega marketinškega nasmeška (I smile and act like nothing is wrong...it’s called putting shit aside and acting strong)
  • ko se ti v glavi vklopi: preračunavam...
  • sem vesela, da je naš življenjski moto: Bomo že. 
  • ko že misliš da je konec...pa pride udarec še iz neba
 ko se sprašujem al je to usoda ali zgolj niz naključij tega življenja?

 



IF I ever die...wear colours...black is forbiden!
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar