nedelja, 15. april 2012

little black dress


Zapis Tine me je spomnilo na eno "anekdoto" izpred kakšnega tedna:
Pridem v službo v oblekici (in črtasti majici spodaj), ki me je v trgovini zamamila, sem jo probala in celo kupila.
 Ker ponavadi nosim  hlače,  je bila to cela jutranja senzacija :? Potem vneto razlagam, kako so imeli eno še boljšo... tako črno, s črtami spodaj ( res sem pela hvalnico tej oblekici).  Oblekica stil »Audrey Hepburn« little black dress, in še preden sem jo probala se v glavi videla tole sliko.
Probam..

Ja Sraka zakaj pa nisi še tiste kupila?

Ker je pogled v ogledalo pokazal popolnoma drugačno sliko:/


(vir slike: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7mPCI7DNZejcCtH_0tGZF9qtwTWprTOULIfIUfQ0aj1uy2MK5_oIHtg4rF5iA0kXBNm7esPZsTE3FSydYG015Jjt_xzmG6M5skAQ_th98NtbQ7A27X6J5Xa8ufIzJJ6ahjZ5P_3nTdWZe/s1600/AH+4.jpg)

1 komentar:

  1. A ti še jaz povem, da to oblekico, ki jo imaš ti, so mi pokazali, ko so mi razlagali kako oblekico bi imeli za ta projekt :). Kok naklučij! :)

    OdgovoriIzbriši