nedelja, 12. maj 2013

You are confined only by the walls you built yourself!



 Takrat, ko sva se z možemo spoznala na bližino manjšo od 10 cm je bilo Valentinovo pr nas ravno kakšne 3-5 let..malo u glavnem. In prvo leto ko je prišel ta datum, mi je kupil neko plišasto igračo...no  dalmatinčka z I love you srčkom spredaj če smo natančni. Sem mu ne prav lepo povedala, da je Valentinovo ena totalna amerikanizacija in da  če imaš človeka rad, ga imaš rad  24/7/365 in da res ne rabiš zato za valentinovo kupovati in zapravljat nekaj ekstra. In da lahko drugo leto to spusti. In tudi je.

Pol so tukaj rože. V mojem »ljubi mati naravo taborniškem duhu« sem vsem razlagala, da rezanega cvetja je zame škoda.  Da, če že mi glih kdo - po ne vem kakšnem čudnem miselnem vzorcu- misli kupit rože, naj mi kupi take v teglcu. Te vsaj zdržijo.  Sicer pa, ne res...ne...ni mi treba kupit rož. 

Pol je tisto...Se večkrat spomnim, ko mi je kakšen naključni mimoidoči hotel pomagati dat voziček od velike v avto...joj gospod!  Res hvala.  Zmorem sama.   Jaz... v stilu AFŽ samozadostna in res ko supermen. Vse lahko sama!  Pa: Lej če nas boš rabla poklič. Prov?! ...Eh lej bom že. Bom že!

Tko sem vse okrog sebe celo odraslo življenje bolj ali manj prepričevala, da jaz pa res vse zmorem. In ne ne rabim medalje, ne plakete, ne rož, ne... ne kakršnekoli oblike razvajanja.

Temu primerno sem sovražila svoj rojstni dan. Vsi so me hotl. Najprej so, kot mačka okrog  vrele kaše spraševali kaj bi imela...tisti dan so vsi nekaj klicali pa me objemali, pa lubčkali... Pa kaj se tolk vznemirjate! Ma, kokr katerikoli drug zimski dan je tud danes mrzlo..nehite že delat tak kraval okrog tega!  Pa darila...Res mi ni treba mič kupit. Mam vse. Ne, res... ne rabim nič!  Na ta dan bi se do nekaj let nazaj najrajši zbrisala. 

Ljudi...vse vzamem nazaj! Zdej bi vse to!

 Če me kdo hoče razvajat: izvolite!  Za to ne rabte nekega jasnega razloga. Zdej vzamem pedenanje z vseh zornih kotov!

Rože (kakršnekoli): dovoljene!

Darila ki niso življenskega pomena: dovoljena! 

Nekaj pa vseeno ostaja: o Valentinovem imam še zmeraj enako mnenje...tega lahko izpustite!

 I been worryin' that we all 
live our lives 
in the confines of fear
 
Ja, ja...jaz sem se že začela razvajat!

3 komentarji:

  1. :) Se podpišem pod tole :) Razen svoj R.d. imam pa že od nekdaj rada, sam ker je na vsake 4 leta je najbrž mal drugač :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zato ti tko dobr zgledaš! Ker šteješ samo X let!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf šele zdele opazila kompliment. Nisem še X. Ko bom, me bo začel razmetavat :)

    OdgovoriIzbriši