sobota, 18. maj 2013

Kokice

Peljem v šparvič nekaj zavit. Ura 8. 30 zjutraj. Že med vožnjo tja se spominim, da spredaj trenutno prodajajo tudi sadike.  

V vrsti jaz, mladenka v kavbojkah,  rdečim puloverjem,  sveže oprano lepo  frizuro ter 10 upokojencev, katerih  povprečna starost je bila cca 70 let. 

 Pridem na vrsto in naštevam: 4 pelate, 3 volovska srca, 3 bor paradižnika

Gospod prodajalec, cca mojih let, takoj zazna moje pomanjkanje izkušenj v kmetijstvu in mi za vsako sorto posebej razlaga kako jo naj posadim:  10 cm  od zemlje odtrgajte stran liste in posadite tako da bo teh 10 cm v zemllji...pa tole kr obe veji skupaj posadite (nekje je bil paradajz  iz dveh steblc).  

Jaz se delam izkušeno: Ok super, to sm zihr že vedla in seveda pozabila.

Gospod v vrsti za mano se vključi v pogovor: Gospa to pride z leti.
Potem kupim še solato,  melancane... 

Gospod  prodajale reče: 9.90

Jaz: kar 10 računajte

Gospod prodajalec: A vam lahko dam še ene kokice zraven? Kr nekam jo posadte, vam bo odganjala škodljivce.

Takole so šle moje misli: Kokice? Zihr kakšna nova vrsta zelenjave, za katero so ugotovil da odganja škodljivce? Pa če mu že dam 0,10 več...pa placa mam tud dost in odgovorim: Ja, lahko.

Gospod mi da kokice.  In jaz čudno gledam te kokice...še manj mi je blo jasno kot prej in rečem naglas: Kokice?

Žena gospoda, ki je stal v vrsti za mano: Koruza gospa.

Jaz: A! Gospa hvala za prevod. 






Upam da bo šla letina po pregovoru: Neumen kmet debel krompir.



Ni komentarjev:

Objavite komentar