četrtek, 5. januar 2012

Ptičje petje

 Odkar  se Sraka glasbeno izobražuje (sedaj vem, kaj so in kako izgledajo Celinke, Dvaintridesetinke in vse druge Inke, ki se nahajajo vmes), mi zvok akustične kitare zapolnjuje mojo notranjost.  

Moji trije zelo zvesti poslušalci, so z izbiro repertoarja na mojih dnevnih  vadbah koncertih, več kot zadovoljni. Kot najboljši glasbeniki, ob koncertu ponujam predvidljive občutke. Ob znanem instant repertoarju, zapojejo skoraj vsi poslušalci. Nekatere moje igranje in petje tako prevzame, da celo zaplešejo, spet drugi v poplavi silnih občutkov raje zapustijo prostor.

Vedno si postavite visoke cilje... bla, bla, bla...no ampak vseeno.
Sraka znana po svojem realizmu, točno ve da nikoli ne bo igrala takole, pa vseeno premore toliko optimizma, da upa, da bo kdaj suvereno igrala vsaj nekako takole :)

V pripravi na dolgo načrtovan koncert, se počasi oblikuje tudi skupina. Sraka in "Little miss Eve"  sta v ponedeljek že vadili duet.  
Little miss Eve: vodilni glas in ksilofon
Sraka: back vocal in kitara











Ni komentarjev:

Objavite komentar