torek, 3. januar 2012

Če Sraka začne leto sama s seboj, leto sigurno ne bo slabo!

Po lansko letnih načrtih (lanski načrti = lanski sneg), bi na današnji dan mogla s tamalo obiskat prijazno gospo v belem. Potem dobim prijazno pismo...v katerem se mi sicer oproščajo za zagato... naj pridemo raje jutri in ne danes.
Ah...jaz pa že dopust podpisan.  Nič hudega reče pamet, sprememba planov pač, bom pa v torek v službi in v sredo doma...kratek stik ! Glava je že naštimana, da gre šele v sredo v službo!
Tako je po čistem slučaju Sraka začela delovno leto sama s seboj. Čez to ga ni!
Tako sem zjutraj namesto kikle oblekla trenirko. Namesto rdečega nahrbtnika z računalnikom, vzela mali črni nahrbtnik z denarnico in avtomobilski ključi. Prou smejalo se mi je...od znotraj in od zunaj! Peljala mali v vrtec...se vrnila domov...si iz tri dni starega kruha naredila božanski sirov topli sendvič...spila kavo. Namesto trenirke oblekla hlače, vzela Urbano, zaklenila za sabo.
Ah...nakupavanjev centru mesta v ponedeljek...bonaca! Spočita Sraka, spočite glave prodajalk, vabi Konzorcij...končno bom lahko prebrala nadaljevanje!
Potem v Zvezdo na čaj...se ne morem načudit kako lahko ob 11h pijejo šampanjec...no ali pa pivo ob 6h zjutraj pred odhodom na letalo...in najbrž se oni prav tako sprašujejo, kako lahko jaz pijem čaj, in to brez ruma...Sraka srakasta!

Ni komentarjev:

Objavite komentar