ponedeljek, 10. junij 2013

Modra, bela


Ponosna mati pošljem babici, teti in stricu sliko mojih dveh tamalih.
Tavelika v modri Special Olympics Young athlete majci  z medaljo okrog in tamala v beli Special Olympics Young athlete majci  z medaljo okrog.  

Ta mala sicer ravno glih ne spada sem (prej v kakšno Paraolimpics varianto), ker pa je s taveliko sodelovala na predpripravah (fizkultura še nikol nobenmu ni škodla), je šla tud njena skupina za zaključni turnir. 

Zakaj se mi je zdelo tako fino? Ne vem...mogoče zato, ker se ostali otroci  vsi ukvarjajo z baleti, plavanjem in kajjazvevkaterimivse športi...naša velika pa ne.
In čeprav so bile športne panoge: plezanje  po lestvi navzgor in spuščanje po toboganu dol/ skakanje kot zajčki/ brcanje žoje in zabit gol, več od male nisem mogla izvedet...se mi je zdelo to noro čudovito!  
  Iz večih razlogov. 

 Že to, da so se v vrtcu to spravili počet je za pohvalit. Poleg tega je to edina olimpijada, kjer je res važno sodelovati in ne zmagati.Fajn se mi je tudi  zdelo, da je šla poleg njiju še cela skupina od male...20  popolnoma normalnih otrok! Ki so navijali, sodelovali...  In so bili tokrat oni posebni...in  posebni za tisto okolje popolnoma normalni. Vsi udeleženci so namreč dobili majice in medalje.

Aja, sem zašla...pri sliki sem. Uglavnem pošljem sliko s priloženim textom:
 Naši olimpijki! Svečani sprejem dobitnic medalj s koncertom Sidharte na Kongresnem trgu bo danes ob...
Najprej me kliče moja preljuba mati: Jaz ne razumem!
Česa ne razumeš? A si prebrala kaj piše na majici? Dej špegle gor!
Jaz nekje vmes, medtem ko učim starega psa učit nove trike, ugotovim da bolje da ji razložim.  In tudi ji.
Aja.
Potem dobim sporočilce moje sestre: Nič ne štekam, ampak OK. Še fotka z Eurobasketa (zraven slika ko so naši  moški na zadnjem družinskem srečanju igral košarko). 
In pišem razlago!

Brate: ti si moj nada i ponos!  Nič nisi vprašal....če pa slučajno nisi razumel...zdaj zihr.
 
Če že mi dejstvo,  da v hiši nosi polovica prebivalcev majico in medaljo Special olympics Young athlete ni prišlo do malih možganov- je pa dejstvo da je 66,666% prejemnikov fotografije ni blo jasno kaj jaz, ponosna mati, hočem povedat in pokazat-sigurno prišlo!  

Sfere v katerih se mi gibljemo so res...

...Don't pay no mind to the demons
They fill you with fear
The trouble it might drag you down
If you get lost, you can always be found... Just know you’re not alon
e

Ni komentarjev:

Objavite komentar