ponedeljek, 3. september 2012

Z nogo v paradajz

Ko sem maja spodnjemu sosedu altruistično posodila svoj del vrta, si nisem nadejala nobenih sadežev.
 A glej ga zlomka...sosed -podnajemnik- se pred dnevi nepričakovano izseli in mi (za)pusti:

 

Sosed hvala!

4 komentarji:

  1. Aaaa, mnjami! Tole pa je letina, dober tek vam želim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja letina! Ko sem jaz imela paradjz posajen, je zraslo malo, pa še vse je sproti zgnilo...mogoče je tisto o kmetu in krompirju:)
    mmm je bla dobra večerja včeraj:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Paradižniki so bili super,smo jih pojedli kot za šalo. Hvala ti še enkrat. BTW, a sedaj oddajate na novo stanovanje? Ker mi razmišljamo, da bi se selili v kako hiško...:)

    lp. Martin

    OdgovoriIzbriši
  4. Martin, ni za kaj...javim če ga bo še kaj odveč.
    Čeprav bi bilo kar fino, če bi občasno zjutraj pili kavo skupaj na dvorišču,ko bi deca mirno skakljala naokoli ampak:
    stanovanje ni naše
    za vas žal premajhno (2 sobno)
    ga bodo lastniki letos prenavljali...

    OdgovoriIzbriši