nedelja, 20. maj 2012

Like it`s the only one


10 let nazaj. Barcelona.  Zato da bo cela preživela letalsko pot sem jo zavito v obleke in previdno spravila v kufer...vse samo da ostane cela!


Iz nje je  müsli okusnejši,  juha bolj slastna, jagode bolj sladke, sladoled bolj kremast...

Potem pa že nekaj mesecev nazaj najdem malo razpoko..ki je zdaj že velika in je že skoraj prišla do  sredine...šmrk, šmrk :(  Pa tudi že lak je odstopil.
Deset let se ni razbila. Čeprav sem jaz štor z dvema majhnima otrokoma.   Predvsem zato, ker imam ekskluzivno pravico do skodele in je ne uporablja nihče drug. 
 A kaj jo je uničilo?
 U bistvu dejstvo da jaz nisem ravno ljubiteljica pomivanja posode. Tako je bilo že od nekdaj...sem rajši skuhala kosilo (medtem ko je sestra raje pomila kot skuhala).  In tako se je skodela stalno prala v pomivalnem stroju. Ročno obdelana keramika in pomivalni stroj  pa nista najboljša prijatelja:(
 Kolikor časa bo še zržala bo super.
Najprej pogledam na Artmarket in na Artish, če imajo tam kaj tako barvno sončnega, za bolj vesela jutra in bolj srečne večere.
 Če ne...pa že najdem nekoga ki bo slučajno šel v Barcelono in mi kupil podobno.. najbrž se kje na Etsy tudi najde kaj kar bi se tudi po pošti poslalo.


   And the scars have never healed

My PTS...again...or better:still :( 

Ni komentarjev:

Objavite komentar