petek, 11. maj 2012

In need of


Išče se nekdo, ki bo namesto mene bral  zdravniške izvide in mi na koncu povedal le enostavčni povzetek tipa: nič strašnega.
Ker ko jaz začnem to brat.... vsakič se notri pojavi neka nova besedna zveza, s katero še nisem seznanjena.

I chose not to call my sister for  explanation, since she will only make me feel even worse...

 Pa vendar  mi babji firbec ne da miru in tako raje vprašam strica googla. On  nič  ne vpraša, nič ne  vrta,  ampak mi  samo nemo napiše dejstva.

Vakič posebej po tem rabim četrt heleksa... ker pa tega seveda nikoli nimam in ga po vsej verjetnosti, tudi če bi ga imela nebi vzela...se  odločim spit eno pivo.
 Tko da malo "trunčna"  sem si sama naredila dvojni zaključek:  zaenkrat nič strašnega, bomo že!

Zdaj pa (za to da ujamem ravnotežje) grem gledat en "happy chick move"!  



A se men samo zdi...or is it just beer talking..da imam jaz neke močne afinitete do malo zakompleksanih  pevcev moškega spola?

1 komentar:

  1. FYI..dve epizodi Two and a half men...no chicks, just happy:)

    OdgovoriIzbriši