četrtek, 3. maj 2012

Define yourself. Muzika


Muzika je zame..svoboda. Nekaj kamor lahko vedno » in a split of a second« uidem, pred vsem kar se okrog mene dogaja.  Je najboljše mašilo za moje (včasih zelo bedasto in zakomplicirano) razmišljanje.  Nekaj kar me vsakič navdahne z energijo enako vodikovi bombi...

Še zmeraj imam zelo lepe spomine na vsakotedenske vožne na Štajersko in nazaj, ko smo vsi trije sedeli  na zadnji klopi v avtu in naglas prepevali pesmi s treh kaset, k jih je fotr  mel v avtu. Itak sem znala vsa besedila na pamet.... še zmeraj jih. 
Besedilo je zame esenca komada. Mogoče se zato nikoli nisem mogla dobr poistovetit s klasično glasbo, al pa s tehnom. Obema manjka besedilo. 
Takrat seveda nismo imeli interneta, računalnik smo dobil, ko sem bla na že faksu. Če sem hotla znat besedilo, sem komad najprej posnela na kaseto.
 Že to je bil cel podvig. Kaseta je bila stalno pripravljena, ko sem slišala začetne takte sem tekla k radiu in hkrati pritisnila record in play gumb. Včasih sem imela pa jajca...in sem klicala v času glasbenih želja na radio in si zaželela tisto, ki mi je bila takrat najbolj všeč. Al pa prebrala v Stopu glasbeno lestvico Stoppops 20 in čakala da je bil željen komad na vrsti. 
 In potem vrtela kaseto. Sekvenco za sekvenco in na list pisala besedilo. Se potem kregala s sestro al pevec zapoje  reče start al smart. Sem se želela učit italjanščine...samo zato, da bi vedela o čem govorijo besedila  Erosa Ramazzoti-ja.

Nekega dne zjutraj  med vožnjo v službo na radiu Karoli razlaga:
Vsak bi si moral enkrat na dan... vzet vsaj 5 minut ...da bi se naslonil nazaj zaprl oči in užival v muziki ... ki se mu je davno nazaj usedla v srce.


 


I could not agree with him more :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar