torek, 14. februar 2012

Škripanje pod nogami


Sem si rekla: ma zakaj sem šla peš!?  S kupom papirjev vpisat ( oz. nevpisat) dete v šolo, za katero sem mogla na zemljevid pogledat kje sploh je.
Kmalu za tem ugotovila, da je ženska intuicija nezmotljiva.
-12 stopinj, sonce, slušalke v ušesih, najprej American woman, takoj za tem...mmm... ravno toliko naglas da slišim  ptičje petje, škripanje pod nogami, iz slušalk pride - nepričakovano seveda
 
 Vse se postavi na svoje mesto.
Kar naenkrat sem bila zelooooo vesela da je šola kar dober kilometer stran, me ni motil ne mraz ne sneg ne...


Sorry Zaspanka ampak Male kraljične za 3€ nimajo več :(
Pa čevlji so še iz lanskega seznama!
 Današnji "To do list" je kar dolg in vsebuje tudi rešitev te "male" težavice,






 
čeprav se vse bolj nagibam k spodnji modrosti...
 
...po drugi strani pa...kaj bom pa rekla jutri?

4 komentarji:

  1. Dej tvojem dragemu kaj za narest - danes je 14.2.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaspanka je kraljično kupila že v svetu knjige - isto za 2,99€ :)
    Fuck it je dobra stvar ;) Šola, a navadna ali s pp oz. nis? U, deteta rastejo! Ja, danes mora tvoj dragi kaj naredit namesto tebe... ;) In ti namesto njega!

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja, pa naj najlepša hvala da si se med knjigami spomnila name :)) Se mi prov fajn zdi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Staach: nič bat...tale kupček je včasih na mojem, spet drugič na njegovem seznamu in 14.2. mi pomeni prav toliko kot 15.2...
    @Petra: Zaenkrat odlog za 1. leto, potem je plan da bosta s Saro sošolke:) Sicer sta pa sta vidve moj dolg še od lanskega leta :(

    OdgovoriIzbriši