nedelja, 12. februar 2012

The meaning of life 1.0


Ko se v apartmaju s pogledom na zasneženo smučišče vsi 4 valjamo po postelji in se zraven veselo smejimo 
Sedim v dnevni sobi in berem knjigo in slišim: ojojjoj...vse je po tleh...oči je bil mal neroden veš...vse je padlo na tla.  Music to my ears:) ( ponavadi se to meni zgodi) 
Ko med nočnim sankanjem že po 5 m zadaneš luknjo, zaradi katere sem katapultirana direktno  v ceuc...in vesela, da sem pred tem spila nekaj (skoraj dva) piva, kar je pomagalo k temu da sem padla kot pravi nogometaš- zgledalo je spektakularno...naredilo se mi ni čisto nič!
Ko sem včasih vesela, da boljša polovica vneto igra igrce na kompjutru, jaz pa brez slabe vesti berem knjigo. Enako je s stavkom: ej dons je Liga prvakov.  Ti samo glej dragi!
To,  da en dober komad naredi "čuda" .
Dobra knjiga. Včasih tista ki ti da mislit, drugič spet tista ki...
Mrljavžnt malenkosti, ki same po sebi niso omembe vredne,  suma je pa ogromna!
Taprav pogled taprave osebe;)
 Ko ti iskreni " dobr sta jo zrihtala" pogreje srce in te navdahne s ponosom. Sej to sama vem, ampak res je lepo tud slišat
Ko iz omare potegneš tisto škatlo spominov, za katere ne veš čisto natančno al se jih upaš spet prebrskat

Ni komentarjev:

Objavite komentar