torek, 7. februar 2012

Define yourself! Facti bruti

Večkrat se zasačim ob misli, kako bi definirala samo sebe. Ja vem, res hecno vprašanje. Se mi takoj pojavi rafal vprašanj tipa: dobre lastnosti, slabe, zunanji dejavniki, zgodovina...  Kaj je tisto k bi jaz/nekdo rekel: ti si to, to... Vsakič mi tok misli da drugačen, a vedno pravilen odgovor.

Lepo vrsti kot so hiše v Trsti.
Če si pogledam v obist sem iz atomov, ti so sestavni del elementov periodnega sistema. Evo in če moj »risrč« dal pravilne rezultate, je tako definicija mene v grobem naslednja: kisik 61 %, ogljik 23 %, vodik  10%, dušik 2,6 %, kalcij  1,4 %, fosfor 0,83 %, žveplo 0,2 %, kalij 0,2 %, natrij  0,14 %, klor  0,14 %, magnezij 0,03 % ter ostali elementi v sledovih. Prisotnost elementov v sledovih je odvisna od nekaterih zunanjih dejavnikov: če živimo bližje seste imamo več svinca,  če jemo preveč rib iz spodnjega toka Soče več živega srebra..e, spet me je tok misli odpeljal nekam drugam.
Pa da ne bom pisala miljonkrat o facti bruti, in nadaljujem to zgodbo, se vse to poveže skupaj. In evo naslednji nivo definicije; 41kg vode, 11kg maščobe, 11 kg proteinov, pol pa še ostalo (predvsem kalij, kalcij, natrij, magnezij...za prenose podatkov, kosti in druge prčkarije)
 Čeprav facti bruti, je pr človeku pač vse relativno, seveda je pri meni maščobe malo več kot običajno (predvsem velja to za ta »debela zimska obloga in medvedje spanje« čas).
Lahko se definiram iz nerazumno dolgih sekvenc kombinacij cukra, fosfata in T, C, A,G, in če to »zazipam« se definiram kot: 46XX.
Lahko se definiram kot homo sapiens,  cca 98% podobnost s šimpanzom (gledano seveda s strani nerazumno dolgih sekvenc kombinacij cukra, fosfata in T, C, A,G)...

Evo že tri štiri definicije, vsaka različna a vse pravilne..and I have not even started jet!

Ma se sovražim...presledke popravljam...ajajajajajajaj...I hate this!

2 komentarja:

  1. Polna luna je tudi sestavni del tebe, tega ni vredno zanemarit. Zaradi nje si zapisala grozno grdo predpredpredtazadnjo poved...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Petra, seveda luna me je danes definirala, pa vseeno...
      Čeprav facti bruti, je pr človeku pač vse relativno. Na Fidji-ju, kjer je to, da ima ženska "rt za dve karjoli, pa vsaka greha vredna je"- me za noben nebi hotel za ženo, ker za njih nekako nisem dovolj obložena (hecno pa tam sploh ne vem če imajo zimo). Če pa recimo odpremo eno povprečno EU ali pač tudi Rusko razmišljanje o ženski lepoti- kjer je to, da si tanjši od zobotrebca "a virtue"- pa žal drugače tega ne znam napisat.
      Sicer sem pa od tebe izvedla to resnico o luni: ko je polna se nam zdi da se tud v špegu ne mormo pogledat, ko je mlaj smo kar naenkrat lepe tako od znotraj, kot tudi od zunaj

      Izbriši