sobota, 1. marec 2014

Jeans generacija

joj mati ...na D dan ko bi se mogla fino razpisat...pa zaspim ob 20.45
pa tudi danes...se več ukvarjam z barvnim spektrom ploščic in kateri skret umivalnik in banjo... ker seriously čez  nekaj tednov začne gospod vodovodar cevi  razpeljevat...

Nosili kavbojke celo popoldne.
Zdej pa malo statistike, ki jo sicer lahko najdete tukaj, pa vendar:
 zaenkrat obstaja 6000 redkih bolezni,
redka je tista, ki jo ima manj kot 1/2000
80% teh je posledica genetskih napak
30 mio EU prebivalcev

Ista bolezen, nekatere kakarkteristike enake...ampak vsak zase. Tako je dejstvo, da greš k zdravniku in zaradi ne vem česa že in najprej 5 min razlagaš kaj ima... čisto običajno.  Jaz sem tista, ki vem, kaj je zanjo normalno in kaj čudno.
Recimo enkrat se je zgodilo, da je 4 noči zapored se zbujala ponoči in konstantno nekaj jamrala...smo jo peljali k zdravniku- vneto grlo. Potem je enkrat bla tri dni tko tečna da so še v šoli...kjer so vsega hudega vajeni... rekli da, je res nekam slabe volje...en večer izpadeta dva zoba in še eden raste.
Včasih res voham naokrog al pa probam čutit na vodi, kaj zaboga je narobe.
Zaenkrat mi kar uspeva.



...mi smo svi jeans generacija
mi smo sad največja nacija...

Ni komentarjev:

Objavite komentar