nedelja, 9. marec 2014

Bite your tongue

Prvi je bil ljubezen na prvi pogled...stanovanje namreč. Majhno svetlo z veliko ljubezno in malo denarja prenovljeno.
Ta drugi -v katerem smo zdaj- je bila nekaj kar sem si potiho želela in dobila.
Ta v nastajanju...zdaj bom ventilirala...lahko nehaš brat.

1. sama sem si kriva, kaj pa nisem vztajala pri tistem, kar se mi je skozi zdelo da bi moralo biti (kurc pa moj pacifizem, kurc pa njegova odločnost)
2. si sama rekla- vsem v to vpletenim - že v trenutku ko sva se odločila al cigli al montažka, da je to njegov projekt- so now, just shut the f up!
3. jezna sem nase da sploh tako razmišljam...sam kaj nej če me ta občutek ne zapusti od včeraj popoldan- if its in your head its in your heart
4. ne...ne ni za napisat...hiška to je vse kar sem hotla...

Grem pod tuš...voda spere vse in upanje umre zadnje


 Bite your tongue
Don't make a scene, dear
Everybody's been here least once before
We've been here more



2 komentarja:

  1. Joj Sraka, projekt Hiška je res velik in še velik takih dni bo! Želim ti, da tople vode pot tušem ne zmanjka!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina...velikost...
    Težava je predvsem v moji izredno slabi predstavljivosti. Tako oči niso videle, kar so si možgani 2 leti predstavljali...in to moram uredit predvsem sama s seboj.

    OdgovoriIzbriši