četrtek, 3. januar 2013

Insert when ready

Če odštejemo vloge žena, mama, uslužbenka...kaj ostane od mene? Že če časovno pogledam, ne veliko.  
Prijateljica...to sem rada, pa vendar premalokrat izpolnim  te prijetne obveznosti. Vem zakaj...se mi prevečkrat vklopi obrambni mehanizem...se trudim izboljšat.  Drage moje...jaz nimam časa it za 3 tedne v Vietnam...če gre pa katera za 3-5 dni na Norveško pa takoj!  
 Najslajše so tiste«kavice« zvečer, ko vem da tega časa nobenemu ne kradem...ko otroci mirno spijo s svojim odhodom moža ne obremenjujem preveč.
 V teh večernih urah sem spoznala, da se je velikim približno moj letnik lani dogajalo vse živo (večinoma se je podiralo kot domine)...ki pa je vednar vsem dalo eno veliko spoznanje al pa lekcijo...call it anyway you want!

Da je tranzicija iz mladenke (gospodične v svojih rosnih 25h) v odraslo osebo zaključena...ready or not!  In jaz res nisem bla ready! 

Pa ne mislim, da se nisem imela za odraslo odgovorno osebo...ampak v tem času so bile prioritete drugje. Zunaj ne znotraj, in tako so prišla spoznanja od zunaj in ne od znotraj. In notranjost znakov sploh ni prepoznala.  Pol pa kar naenkrat- rock bottom!  

Fakšitdrek! 

Vse okrog tebe teče, se premika...ti stojiš. Stojiš in se probaš umestit v sliko, film ki okrog tebe teče.

Se še umeščam...tokrat od znotraj navzven...z nasmehom na obrazu in sijajem v očeh.



Ni komentarjev:

Objavite komentar