ponedeljek, 8. oktober 2012

rEvolucija



Eh če ti ne boš, potem tud jaz ne bom. Ker gospod ne mara gob in rib, jih jaz nisem pripravljala (tudi pod pretvezo, da za enga se pa res ne splača). Če on ni jedel, tud jaz nisem, če je jedel čokolado...sem jo tudi jaz...

Ja... vem... moja mama bi rekla: A če bi skoču v Ljubljanico, a pol bi ti tud? Takrat verjetno bi.

Zdaj si pripravim ribe tudi samo zase. 
Če mi paše kozarec rdečega...odprem meni najljubši Cabernet Sauvignon Blaževi samo zase. Si natočim in uživam.

Zdej bi skočila v Ljubljanico samo v primeru, če bi ga blo potrebno reševat...čeprav mislim, da bi
bilo to glede na mojo slabo plavalno formo usodno za oba.

Danes sem tega korenjaka pripravila samo zase. Ne samo da je bil lep, ampak tudi zelo mmmm.

                    This isn't sometimes
                yeah, its for always
                 if I'm gonna love you wit all of my heart
               and if there is no more time
                                                               this always remains.

Vendar je jesti v dvoje še zmeraj najlepše, najboljše, najbolj slastno, naj...

1 komentar:

  1. Hej! Jaz tudi nisem jedla gob in rib. Pa me je peljal k svoji teti na ribe in sem jo obrala od kosti, mnjami!
    In smo šli na sprehod, vidim marelo, v papučah ponjo, mi jo je spohal, njami! In od takrat (cca.1mes nazaj) izvajamo redne sprehode po nenavadnih terenih v moji pravljični deželi (thinski), on se ubada z vozičkom, jaz pa nabiram gobe. Call me gobarka, včeraj bla rižota z jučki :) Kar naj proba tvoj Janez, jaz sem preživela!

    OdgovoriIzbriši