sreda, 14. november 2012

Kaj tebi mati ni jasno?



Se igrava Abecedo. Prideva do črke I.
Mati: Katera je prva črka besede Igrače...iiiigrače? Pa iglu- katera je prva črka?
Dete (z malo začudenim pogledom): Prva črka je pravokotnik.

Se voziva po cesti nekdo se  z avtom spomni ustavit sredi ceste.
Mati: Kaj je zdaj to!?
Dete: Mami to je avto!

Se spravljamo k malici. Veliko dete že je puding. Mala še čaka.
Dete: Mami jaz bi tudi puding!
Mati: Miška, mami ma mal težave odpret puding (seveda smo imeli tistega štirioglatega, ki ima zgoraj sekundno lepilo in moraš met grif da spraviš cel pokrov lepo dol).
Dete: Če imate težave pokličite Hano. Mu be...

Sedimo pri terapevtki. Ona pokaže traktor in reče:
T: Kdo bo vozil traktor (v smislu jaz, ti ali mami)?
Dete: Kmet Klemen.

Se vozimo vsi štirje v avtu.
Dete: Jaz sem punca.
Mati: Kaj pa sem jaz?
Dete: Ti si punca mami.
Mati: Kaj pa je tvoja sestra?
Dete:Tudi ona je punca.
Mati: Kaj je pa oči?
Dete: Šofer.

 Mati: Kako veverica dela?
Dete: muki, muki, muki 

V vrtcu imajo enega prijaznega fantka iz Kitajske. Otrokom skušajo približati njegovo deželo in je k njim prišla gospa (pojma nima s kje), ki zna kitajsko in jim je povedala kako se reče dober dan, neke pesmice v kitajščini... Na vratih imajo v  kitajskih pismenkah napisano dober dan (pa še fonetično spodaj). Jaz mati hočem izvedeti malo več.
Mati: Kako se reče dober dan po kitajsko?
Dete: Kitajska je daleč.
Mati:  Kako reče Yo dober dan?
Dete: Dober dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar