nedelja, 10. junij 2012

Collision of two worlds


Zadnje čase se mi večkrat zgodi privilegij, da zvečer zapustim svoje gnezdo  in grem »u lajf«.
 
V družbni edina mati dveh otrok ki se zbujajo takrat, ko gredo ostali člani družbe šele spat. Temu dejstvu primerno pridem, spijem pivce za živce, se malo pomenim, potem še nekaj brezalkoholnega čez in hop ob cca polnoči domov. V bistvi grem, ko se žurka ravno začenja.

Ker nekako v hitenju, da nebi zamudila, navlečem nase že preizkušene črne hlače, gor neko majco...kar mi najhitreje pride pod roke. Važno, da je čisto in da mi vsaj nekako paše. S svojo pojavo ne zbujam praktično nobene pozornosti, razen seveda od tistih, s katerimi sem zmenjena:)  
Se zgodi...vsakič posebej...da se malo ozrem okrog sebe. Itak ugotovim, da sem iz drugega filma. 
 Vse zrihtane od glave do pete, kar je super da nebi bilo pomote slučajno.  Jaz bi tudi...če bi mi to toliko pomenilo.  Aj j*b*ga, nisem se fina rodila... 
 Čeprav...včasih bi pa jaz tud! Eh moja bipolarna motnja. Bi...pa ne bi.  

Na kaj zdej! Odloči se!         Bi?         Al ne bi?

Del mene, ki ima rad lepo, moderno, del ki bi vase vsrkaval pozornost ki bi jo s tem dobila...
OOO bi, bi! Ta del mene bi!
Drugi del pa, tist ki briše otroške smrkle z obleke, tisti ki prisega na praktičnost, tisti ki se rad počuti udobno...tisti del, ki se mu zdi bolj pomembno preživeti 10 minut več z družbo, kot pred omaro z mislijo kaj bom izbrala ...eh temu se pa ne da!
  Zgleda, da je v meni več črnogorca kot ljubitelja lepega (ne ni eureka...spet samo topla voda)
Me to sicer sploh ne moti... samo zaznam pa čisto vsakič.  Čeprav... se poznam dosti dobro da vem, da me o kmalu začelo tako iritirat da...

Ampak nekaj pa zavidam tej današnji mladini!
Ne to, da so free as a bird,  ne to da so lahko do onemoglosti pokonci, spijo do 1h, pojejo kosilo in spijo naprej do 6h zvečer...

To, da so se rodil s samozavestjo serijsko! 

Oni nič ne vprašajo če lahko...oni samo zahtevajo! ...se mam od njih kar kej za naučit!
 V naših časih  so jo dobili le izjemono redki izbranci kot dodatno opremo. Tem izbrancem so moji starši rekli: bad influence...al so pa samo zamahovli z roko. Serijsko?! Ha, ha, ha!

Pr nas je blo serijsko: tih bod, ne ugovarjaj, ne se šminkat, bognedaj farbat nohtov, ne izstopat, nosi rjav štrikan pulover, kavbojke s Ponterossa, bele štumfe, Benetton majico z Gorice in superge s Palmanove...če smo mel srečo seveda




2 komentarja:

  1. Se najdem v tvojem zapisu, le da so moje črne hlače kavbojke in da sem mela poleg Benetton majice z Gorice še Champion zgornji del trenirke:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, jaz sem tudi imela en in edini Champion siv puloverček. Mrzlično iščem sliko ...ma sem bla frajerka v njem (no vsaj počutila sem se tako)...mislim da je ostala pri mojih starših. Ko bom šla tja, vzamem slike, skeniram in objavim:)

    OdgovoriIzbriši