četrtek, 6. december 2012

At least three

Ko sem padla in pobrala, sem se odločila. Noben mi nič ne more. Vse dokler še ne znajo vstavljat nekih »matrica like« čipov, ki bi nadzorovali tok mojih misli.  Ker teh mi noben ne more vzet. Noben mi nič ne more. Te so le moje. Lahko vse pošljem na izvorno mesto...v svoji glavi... tako enih stokrat...noben mi nič ne more.

Mislim pa tudi, da to soupada s tem, da je zima je moj letni čas.  Zunaj minus in belo...meni znotraj barvasto in toplo:)

Ja, vem. 
Moje misli so tudi odraz tistega kar okrog sebe slišim, vidim, voham, čutim. Pa vendar se trudim stvari pogledat iz večih zornih kotov.  

Tako po analogiji naravnost ne prenesem tistih, ki ne razmišljajo s svojo glavo.  Še najbolj me pa to moti na tistih, ki so naredili faks, če pa je ta iz naravoslovnih ved pa še toliko bolj.  Tistih, ki vzamejo nekatere stvari za suho zlato. Tisti, ki vidijo samo črno in belo in pozabijo, da je vmes cela paleta barv.  Tistih ki morajo nujno nekaj povedat, pa čeprav gre za kvantno fiziko, a on po poklicu slavist. Če ne veš, reč tako! Al pa bodi tiho. Tistih, ki v prvi sekundi naredijo »jump to conclusion« in seštejejo 1+1 =11. Kaj ti ni jasno, da ne vidiš, da je do tja devet drugih številk?

 Tisti, ki vehementno razlagajo, da je nekaj boljše od drugega in pri tem ne upoštevajo:
  1.  Vse je relativno, marsikaj subjektivno!
  2. A ste to preverili na vzorcu najmanj 100?
  3. Ste upoštevali, da se skupina obnaša drugače kot posameznik?
  4. Protone, nevtrone, elektrone,higginsove delce, pa ne vem kaj še vse, ste upošteval?
  5. Randomly?
  6. Ste naredili enak preizkus najman trikrat in je vsakič pokazal enako?
  7.  Ste spremenili pogoje? Je potem pokazalo enako?.... in še mnogo je tega.


Dokler vsega tega ne preverite ne vehementno razlagat, da je moje/tvoje/to bolje od tvojega/mojega/onega.
  In "ne vem,, je priznanje da si človek in da nisi predelal cele Wikipedije (pa še ta ne ve vse!).


Well there is three versions of the story, mine and yours and then the truth. 
(Robbie Williams, Shame)





Ni komentarjev:

Objavite komentar